دوربین مدار بسته ip66

یکی از معیار های مهم در خرید انواع دوربین مدار بسته، توجه به ضد آب بودن آن است. این عامل در افزایش ماندگاری و طول عمر دستگاه نقش مهمی داشته و وجود آن، با دریافت مزایا و قابلیت های بیشتری همراه است. در این مقاله اصطلاح ip66 را معنا کرده و شما را با نحوه کارکرد دوربین مدار بسته ضد آب آشنا می کنیم. همچنین قیمت این دستگاه را بررسی کرده و پس از اشاره به کاربرد های آن، شما را برای خرید یک دوربین مدار بسته ip66 راهنمایی می کنیم.

ip66 به چه معناست؟

ip66 به چه معناست؟

استاندارد IP نشان دهنده میزان مقاومت تجهیزات الکتریکی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بوده و نباید با اصطلاح Internet Protocol اشتباه گرفته شود. به طور معمول دوربین مدار بسته ip66 از بدنه فلزی تشکیل شده و مقاومت بالایی در برابر ورود آب و گرد و غبار دارد. این دستگاه نباید در آب غوطه ور شود اما می‌ تواند بدون نگرانی با آب شستشو داده شود.

بنابراین شما عزیزان می‌ توانید به راحتی این دستگاه را در فضاهای بیرونی قرار داده و احتمال بروز هر گونه آسیب را کاهش دهید. به طور کلی در دوربین های مدار بسته ip66 رقم اول بعد از ip نشان دهنده مقاومت بالای دستگاه در برابر گرد و غبار بوده و رقم دوم ضد آب بودن آن را نشان می دهد.

dyچگونه کار می کنند؟

این دوربین به صورت گردان طراحی شده و در زوایای مختلف قابل گردش است. همچنین به صورت دیجیتال و تحت شبکه به تولید رسیده و مجهز به قابلیت دید در شب است. دوربین مدار بسته ip66 برای به کارگیری در مکان های گوناگون مناسب بوده و مقاومت بالایی در برابر ورود آب دارد.

این دستگاه بسیار پرفروش بوده و خرید آن بسیار هوشمندانه است. همچنین از بدنه ای محکم تشکیل شده و در برابر نفوذ گرد و غبار بسیار مقاوم است. بنابراین شما عزیزان می‌ توانید در صورت بروز هر گونه آلودگی، سطوح مختلف این دوربین را شستشو داده و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

آیا دوربین مدار بسته ip66 ضد آب هستند؟

آیا دوربین مدار بسته ip66 ضد آب هستند؟

دوربین مدار بسته ip66 به صورت ضد آب طراحی شده و کاملا قابل شستشو است. این دستگاه مقاومت بالایی در برابر فشار شدید آب داشته و نباید به مدت طولانی در آب غوطه ور شود. همچنین مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی مثل باران یا رعد و برق داشته و برای به کارگیری در نواحی معتدل و مرطوب بسیار مناسب است.

دوربین مدار بسته ip66 در برابر باران سنگین، باد قوی و حتی برف مقاوم بوده و مجهز به یک محفظه سخت و محکم است. همچنین امکان محافظت کامل و قدرتمندی را فراهم کرده و از قابلیت استفاده دائمی در آب برخوردار است. شما عزیزان می‌ توانید بدون هیچ گونه نگرانی، نسبت به خرید دوربین مدار بسته ip66 اقدام کرده و از طول عمر بالای این دستگاه و مزایای بیشمار آن نهایت استفاده را داشته باشید.

استفاده از دوربین مدار بسته ip66 برای چه مکان هایی توصیه می شود؟

استفاده از دوربین مدار بسته ip66 برای چه مکان هایی توصیه می شود؟

دوربین های ip66 برای به کارگیری در محیط های خارجی مناسب بوده و می توانند بدون نیاز به کاور مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه دوبین های سقفی نیز مجهز به استاندارد ip66 بوده و برای استفاده در فضاهای باز بیرونی بسیار مناسب هستند. 

این دوربین ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر برف، باران یا حتی رعد و برق دارند، برای نواحی شمال ایران بسیار مناسب بوده و می توانند در شرایط سخت آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال می توانند در قسمت درب ورودی یا درب های پشتی و جانبی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و یا در بخش پنجره های بدون حفاظ نصب شوند.

آیا قیمت دوربین مدار بسته ip66 به صرفه است؟

انتخاب این دوربین به دلیل داشتن مزایای بیشمار و قابلیت های گوناگون بسیار هوشمندانه بوده و خرید این دستگاه بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می شود. به طور کلی دوربین مدار بسته ip66 برای استفاده در فضاهای باز بیرونی مناسب بوده و از نظارت امنیتی بسیار کاملی برخوردار است. همچنین ضمن شناسایی انسان، حرکات او را با دقت بالایی در نظر داشته و می تواند از طریق چرخش، تصویر کاملی از محیط اطراف ارائه دهد. 

این دستگاه به دلیل برخورداری از استاندارد ip66 مقاومت بالایی در برابر ورود آب و گرد و خاک داشته و به دلیل برخورداری از خاصیت ضد آبی، قابل شستشو است. این ویژگی‌، نقش مهمی در افزایش کارایی دوربین داشته و در بیشتر شدن قیمت آن موثر است. البته دوربین مدار بسته ip66 نسبت به قابلیت های گوناگون و متعدد، از قیمت بسیار خوبی برخوردار بوده و انتخاب و خرید آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می شود.

معرفی یک دوربین مدار بسته ip66

در ادامه یکی از بهترین دوربین های مدار بسته ip66 را معرفی کرده و شما را با مشخصات کامل آن آشنا می کنیم.

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2632F-I

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2632F-I

این دوربین به صورت تحت شبکه طراحی شده و نوع لنز آن وریفوکال است. همچنین از بدنه فلزی تشکیل شده و مجهز به رزولوشن ۳ مگاپیکسلی است. به طور کلی ین دستگاه متعلق به برند هایک ویژن بوده و از درجه محافظت ip66 برخوردار است. همچنین کیفیت ساخت بالایی داشته و برای به کارگیری در انواع فضاهای باز یا بسته مناسب است.

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت هایک ویژن مدل DS-2CD2632F-I امکان ارسال اطلاعات تصویری با کیفیت دیجیتال را فراهم کرده و مجهز به قابلیت دید در شب است. همچنین تصاویر را با وضوح و کیفیت بالایی به ثبت رسانده و می تواند به صورت اتوماتیک زاویه خود را تغییر دهد. این دوربین با متریال درجه یک و با کیفیت ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ورود آب، گرد و غبار و حتی ضربه دارد.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با ویژگی های انواع دوربین مدار بسته ip66 آشنا کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا، مشخصات دستگاه های مختلف را بررسی کرده و پس از مقایسه آن ها، نسبت به خرید بهترین دوربین مدار بسته ip66 اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا، تنوع بالایی در محصولات خود داشته و علاوه بر تضمین بهترین کیفیت، انواع دوربین مدار بسته را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین بخوانید
تکنولوژی عبور از خط تعیین شده در انواع دوربین مداربسته که با عبارت Line Crossing هم شناخته شده است، به تردد افراد یا سوژه های مختلف در مکان مورد نظر نظارت می کند و تمام رفت و آمدها را تحت کنترل قرار می دهد. بدین ترتیب محدوده مورد نظر کنترل شده و احتمال سرقت و دزدی نیز کاهش پیدا می کند.
اگر برای اولین بار است که قصد خرید دوربین مدار بسته از برند داهوا را دارید، احتمالا برای انتخاب مدل مناسب کسب و کارتان، فرآیندی دشوار و وقت گیر پیش رو خواهید داشت. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته، از طرفی باید محیط کسب و کارتان را بررسی کنید و از طرفی دیگر مقدار بودجه ای که در اختیار دارید را محاسبه کنید. یکی دیگر از موارد مهم این است که ویژگی ها و عملکرد دوربین را طبق نیاز هایتان شناسایی کنید. پس از بررسی تمام موارد و مشخص کردن انتخاب نهایی، می توانید برای خرید اقدام کنید.در ادامه به بررسی تک ت
دوربین مداربسته حرارتی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند در محیط های شدیدا تاریک مورد استفاده قرار گرفته و در شرایط سخت محیطی تصاویر مورد نظرتان را ضبط کند. این دستگاه مجهز به قابلیت تشخیص برد طولانی است و می تواند میزان دما را اندازه بگیرد. در این میان آشنایی با اصلی ترین ویژگی دوربین مداربسته حرارتی و بررسی کاربرد این محصول بسیار مهم است و به انتخاب بهتر شما کمک می کند.
آشنایی با علت روشن نشدن دوربین مدار بسته می تواند باعث رفع مشکلات احتمالی و تست سلامت دستگاه شود. در این صورت دوربین می تواند به راحتی تصاویر مورد نظر را ضبط کرده و آن ها را با کیفیتی بالا به نمایش بگذارد. در این مطلب از آی تی اهورا ضمن بررسی علت خاموش و روشن شدن دوربین مدار بسته به شما کمک می کنیم تا با انجام تست فنی از سلامت دستگاه و تجهیزات مربوط به آن مطمئن شوید.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha