دوربین مدار بسته رم خور

یکی از ویژگی های مهم انواع دوربین مدار بسته، داشتن رم یا حافظه است. این ویژگی باعث ثبت و نگهداری تصاویر مختلف شده و امکان بایگانی آن ها را فراهم می کند. در این مقاله انواع مختلفی از دوربین مدار بسته رم خور را معرفی کرده و شما را با مزایا و معایب این محصول آشنا می کنیم. 

دوربین مدار بسته رم خور یا حافظه دار

دوربین مدار بسته رم خور یا حافظه دار

این دوربین ها مجهز به قابلیت نصب کارت حافظه بوده و به صورت تحت شبکه یا دیجیتال تولید می شوند. همچنین به دستگاه ضبط جداگانه احتیاج نداشته و بدون نیاز به کابل کشی مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین مدار بسته رم خور دارای انواع گوناگونی بوده و می تواند در مکان های مختلف نصب شود. همچنین بسیار سبک و کم حجم بوده و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهد. 

این نوع دوربین مجهز به قابلیت دید در شب بوده و می تواند در تاریکی مطلق نیز، نسبت به ضبط تصاویر اقدام کند. همچنین دارای LED های مادون قرمز یا ماژول های دید در شب بوده و امکان ذخیره سازی تصاویر به صورت سیاه و سفید را فراهم می کند.

به طور کلی دوربین مدار بسته رم خور باید از سنسور تصویر مناسبی برخوردار بوده و کیفیت ساخت بالایی داشته باشد. همچنین باید دارای دوام و ماندگاری زیادی بوده و مجهز به امکانات جانبی ویژه باشد. این موضوع باعث بهبود کیفیت تصاویر دریافتی شده و در تعیین قیمت انواع دوربین مدار بسته حافظه دار موثر است.

انواع دوربین مدار بسته رم خور

انواع دوربین مدار بسته رم خور

به طور کلی دوربین های مدار بسته بر اساس ویژگی ها و قابلیت های مهم خود تقسیم بندی می شوند. یکی از این قابلیت ها، پشتیبانی دوربین از کارت حافظه است. این ویژگی، باعث ضبط و نگهداری تصاویر ثبت شده می شود و به هنگام بروز حوادثی مثل سرقت، امکان دسترسی به اطلاعات و داده های مهم را فراهم می کند‌. 
در این میان دوربین مدار بسته رم خور ممکن است بر اساس تکنولوژی ساخت، برند سازنده، کیس بدنه، نوع لنز دوربین، نوع دید در شب و کیفیت تصاویر در دسته بندی های گوناگونی قرار گرفته و قیمت متفاوتی داشته باشد.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مدار بسته حافظه دار با توجه به برند خود، کیفیت متفاوتی در بخش MICRO SD داشته و تصاویر را با سرعت بالایی ضبط می کند. کیفیت تصویر در انواع دوربین مدار بسته حافظه دار با توجه به نوع دوربین انتخابی شما متغیر است.

بنابراین انتخاب دوربین های 4K که مجهز به حافظه ای با سرعت 30 مگابایت بر ثانیه باشند، باعث خرید بهترین دوربین مدار بسته رم خور می شود. این نوع دوربین از رزولوشن بالایی برخوردار بوده و در ضبط تصاویر با کیفیت بالا بسیار موثر است.

ظرفیت حافظه دوربین های رم خور

دوربین های مدار بسته، ظرفیت متفاوتی در بخش حافظه یا رم داشته و می توانند به صورت 16، 32، 64، 128 و 256 گیگابایت تهیه شوند. برای خرید MICRO SD ابتدا بررسی کنید دوربین مدار بسته از چند گیگ رم پشتیبانی می کند و سپس با توجه به ظرفیت مورد نیاز خود، رم یا حافظه را خریداری کنید.
به طور معمول کارت حافظه موجود در دوربین ها، تنها می توانند تا ۶۴ گیگابایت از داده ها را ضبط کنند. بنابراین فیلم های نگهداری شده پس از چند روز پاک شده و فیلم های جدید جایگزین آن ها می شوند.

مزایا و معایب دوربین مدار بسته رم خور

مزایا و معایب دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مدار بسته حافظه دار، مجهز به قابلیت دید در شب بوده و نسبت به حرارت و حرکت حساسیت بالایی دارد. همچنین به راحتی نصب شده و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. این نوع دوربین به راحتی جا به جا شده و به کابل کشی یا سیم کشی اضافه احتیاج ندارد. همچنین احتیاجی به دستگاه NVR نداشته و به دلیل برخورداری از هارد و دستگاه ذخیره ساز در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

دوربین مدار بسته رم خور پیچیدگی خاصی نداشته و بدون نیاز به انجام کارهای فنی نصب و جایگذاری می شود. همچنین باعث ثبت و نگهداری تصاویر ضبط شده می شود و در محافظت از دارایی های مهم شما بسیار موثر است. 

در مقابل، دوربین مدار بسته رم خور امنیت کمتری داشته و در صورت سرقت، اطلاعات ذخیره شده را از بین می برد. همچنین در حفظ و نگهداری تصاویر ثبت شده محدودیت داشته و نسبت به دوربین های ساده از قیمت بیشتری برخوردار است.

از دوربین مدار بسته رم خور در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این دوربین ها برای مکان هایی مناسب هستند که به ضبط ۲۴ ساعته تصاویر احتیاج ندارند. بنابراین برای مکان هایی که نیازمند امنیت خیلی زیادی نیستند مناسب بوده و می توانند برای منازل شخصی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

دوربین مدار بسته رم خور را از کجا بخریم؟

یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در خرید انواع دوربین مدار بسته رم خور یا حافظه دار، توجه به برند محصول است. این عامل نقش مهمی در بهره مندی از قابلیت های متنوع داشته و در افزایش دوام و ماندگاری محصول موثر است. 

در این میان فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا، محصولات برند های معروف را پوشش داده و از اعتبار بالایی برخوردار است. همچنین ضمن تضمین بهترین قیمت، انواع دوربین مدار بسته رم خور را با کیفیت بالایی ارائه داده و از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.

این فروشگاه دارای پشتیبانی گسترده ای بوده و مشاورین باتجربه و حرفه ای دارد. همچنین به شما برای شناخت نیازهایتان کمک کرده و امکان بررسی و مقایسه مشخصات فنی انواع دوربین مدار بسته را فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی آی تی اهورا از قابلیت پرداخت در محل برخوردار بوده و محصول مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. همچنین تجربه بالایی در زمینه فروش تجهیزات شبکه داشته و ارسال به سراسر کشور نیز دارد.

سخن پایانی

در این مقاله انواع دوربین مدار بسته رم خور را بررسی کرده و شما را با مزایا و معایب مختلف این محصول آشنا کردیم. در پایان پیشنهاد می‌ کنیم با خرید از یک فروشگاه معتبر، بهترین انتخاب را داشته و تصاویر مورد نیاز خود را با کیفیت بالایی به ثبت برسانید. همچنین به ظرفیت حافظه توجه داشته و آن را متناسب با نوع دوربین انتخاب کنید.

همچنین بخوانید
تکنولوژی عبور از خط تعیین شده در انواع دوربین مداربسته که با عبارت Line Crossing هم شناخته شده است، به تردد افراد یا سوژه های مختلف در مکان مورد نظر نظارت می کند و تمام رفت و آمدها را تحت کنترل قرار می دهد. بدین ترتیب محدوده مورد نظر کنترل شده و احتمال سرقت و دزدی نیز کاهش پیدا می کند.
اگر برای اولین بار است که قصد خرید دوربین مدار بسته از برند داهوا را دارید، احتمالا برای انتخاب مدل مناسب کسب و کارتان، فرآیندی دشوار و وقت گیر پیش رو خواهید داشت. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته، از طرفی باید محیط کسب و کارتان را بررسی کنید و از طرفی دیگر مقدار بودجه ای که در اختیار دارید را محاسبه کنید. یکی دیگر از موارد مهم این است که ویژگی ها و عملکرد دوربین را طبق نیاز هایتان شناسایی کنید. پس از بررسی تمام موارد و مشخص کردن انتخاب نهایی، می توانید برای خرید اقدام کنید.در ادامه به بررسی تک ت
دوربین مداربسته حرارتی یکی از بهترین گزینه هایی است که می تواند در محیط های شدیدا تاریک مورد استفاده قرار گرفته و در شرایط سخت محیطی تصاویر مورد نظرتان را ضبط کند. این دستگاه مجهز به قابلیت تشخیص برد طولانی است و می تواند میزان دما را اندازه بگیرد. در این میان آشنایی با اصلی ترین ویژگی دوربین مداربسته حرارتی و بررسی کاربرد این محصول بسیار مهم است و به انتخاب بهتر شما کمک می کند.
آشنایی با علت روشن نشدن دوربین مدار بسته می تواند باعث رفع مشکلات احتمالی و تست سلامت دستگاه شود. در این صورت دوربین می تواند به راحتی تصاویر مورد نظر را ضبط کرده و آن ها را با کیفیتی بالا به نمایش بگذارد. در این مطلب از آی تی اهورا ضمن بررسی علت خاموش و روشن شدن دوربین مدار بسته به شما کمک می کنیم تا با انجام تست فنی از سلامت دستگاه و تجهیزات مربوط به آن مطمئن شوید.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha