همه چیز درباره ی یو پی اس آفلاین

دستگاه یو پی اس آفلاین رایج ترین نوع یو پی اس است که بطور وسیع و برای کاربردهای متفاوت بکار برده می شود. شکل و ساختار یو پی اس آفلاین ساده ترین شکل در میان انواع اشکال یو پی اس ها ( آنلاین و لاین اینتراکتیو) است.
 در دستگاه یو پی اس آفلاین آماده به کار، انرژی به صورت مستقیم توسط بار ورودی، تغذیه می شود و  مسیر تغذیه پشتیبان فقط در زمانی وصل است که برق شهری قطع شود. در روال طبیعی مصرف کننده مستقیم از برق اصلی، به جای خروجی اینورتر تغذیه می شود. بخش های ذخیره‌ کننده انرژی:شارژر باتری، باتری و اینورتر تا وقتی که به بار از برق ورودی تغذیه می شود خاموش هستند. در این مقاله به صفر تا صد یو پی اس آفلاین پرداخته و تمام موارد مربوطه از جمله کاربرد قیمت دستگاه یو پی اس و نحوه خرید آن را برای شما ذکر می کنیم.

یو پی اس آفلاین ( OFFLINE UPS ) چیست؟

یو پی اس آفلاین، در روال عادی، برق را از طریق شبکه برق شهری فراهم می کند. در چنین شرایطی شارژر با آمپر مناسب باتری ها را شارژ می کند. وقتی که برق قطع می شود یا نوسان ولتاژ زیادی وجود داشته باشد اینورتر فعال شده و با تبدیل ولتاژ dc باتری به ولتاژ ac برق را در اختیار تجهیزات متصل به خود قرار داده و از خاموش شدن وسائل جلوگیری می کند. مدت زمان سوییج در یوپی اس آفلاین بین  4 تا 8 میلی ثانیه است که به نسبت یو پی اس آنلاین عدد بزرگی است و می تواند سبب خاموشی یا راه اندازی مجدد سیستم شود.

یو پی اس های آفلاین  چگونه کار می کند؟

یو پی اس های آفلاین برعکس یو پی اس های آنلاین، دائم به اینورتر متصل نیستند. بلکه این نوع یو پی اس ها تنها زمانی به اینورتر متصل می‌شوند که نیاز دارند. به عبارتی درصورتی که باتری شارژ نشود، یو پی اس دچار مشکل خواهد ‌شد. بنایراین لازم است دائم از شارژ بودن باتری‌های یو پی اس آفلاین اطمینان داشته باشیم.

یو پی اس آفلاین بر خلاف یو پی اس آنلاین دائم به اینورتر وصل نیست و فقط زمانی به اینورتر وصل می شوند که احتیاج به آن پیدا کنند.

کاربرد یو پی اس آفلاین

یو پی اس های آفلاین  معمولا مورد استفاده زیادی نمی گیرند و تنها در مواردی از آنها استفاده می شود که منبع تغذیه اصلی با مشکل مواجه شده باشد. یو پی اس های آفلاین معمولا برای لوازمی با توان مصرفی کم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشترین کاربرد یو پی اس‌های آفلاین برای لوازم خانگی و استفاده در منازل است. ازجمله کاربرد های یو پی اس آفلاین می توان به 

  • رایانه های شخصی
  • دوربین های مدار بسته
  • سیستم های حضور و غیاب
  • دستگاه خودپرداز(ATM)
  • دزدگیرها
  • ساختمان های هوشمند 
  • BMS

مزیت استفاده از یو پی اس  آفلاین 

یو پی اس های آفلاین مزیت های بسیاری از جمله فعالیت بی صدا دارد

از مزایای عمده دستگاه‌های یو پی اس آفلاین هزینه کمتر، اندازه و وزن کمتر و بازدهی بیشتر آن است. سایر مزایای یو پی اس عبارتند از

  • یو پی اس های آفلاین  از یو پی اس های آنلاین کارآمدتر و قابل اطمینان تر هستند به این دلیل که اینورتر در مواقع غیرضروری و دائمی روشن نیست
  • نحوه عملکرد یو پی اس های آفلاین به خاطر وجود دو مسیر مجزا برای دو مود کاری، خیلی ساده است.
  • یو پی اس  آفلاین به دلیل عملکرد ناپیوسته و روشن نبودن دائمی آن نسبت به دیگر یو پی اس ها دمای پائین تری دارند.
  • فعالیت بی‌صدا

مهمترین ویژگی های یو پی اس آفلاین

  1.  کارایی بالای یو پی اس های آفلاین از مهمترین ویژگی ‌های آنها به شمار می‌ رود.
  2. اندازه هر کدام از انواع یو پی اس¬های آفلاین کوچک می باشد. یو پی اس های آفلاین مدل های متنوعی دارند که هر کدام از آنها اندازه شان کوچک است.
  3. قیمت انواع یو پی اس آنلاین مناسب و به صرفه می باشد.
  4. حجم و وزن کم یو پی اس آفلاین از جمله ویژگی¬های اصلی آن به شمار می‌ رود. یو پی اس آفلاین به دلیل حجم و وزن کمی که دارد قابلیت نقل و انتقال راحت آن به مکان های متفاوت وجود دارد.

راهنمای خرید یو پی اس آفلاین

در یک خرید اینترنتی مطمئن، نیاز به وجود فروشگاهی است که قادر باشد کالاهای متنوع، با کیفیت بالا و دارای رنج قیمت مناسب برای اکثر مصرف کنندگان را فراهم کرده و همچنین بتواند محصولات خود را در مدت زمان کوتاهی به مشتریان خود عرضه نماید. 

برای خرید یک  یو پی اس آفلاین با کیفیت و با قیمت مناسب می‌توان از طریق آی تی اهورا اقدام نمود . آی تی اهورا  یک برند معتبر و فعال در بخش تجهیزات مانیتورینگ و مخابراتی است که در حوزه های فروش، عرضه و مشاوره یو پی اس آفلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

به منظور بررسی و انتخاب راحت یو پی اس آفلاین مورد نیاز خود  می توانید با  مراجعه  به سایت آی تی اهورا و  مشاهده انواع متفاوت یو پی اس های آفلاین موجود در سایت، و مقایسه قیمت ها و اطلاع یافتن از ویژگی های فنی آنها ، یو پی اس آفلاین مورد نظرخود را تهیه نمایید. همچین از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت می توان  با کارشناسان آی تی اهورا ارتباط تلفنی رایگان برقرار نمود.

هزینه یو پی اس آفلاین چقدراست؟

همان‌طور که پیش از این توضیح دادیم، یو پی اس‌های آفلاین ارزان‌ترین نوع UPS های موجود در بازار هستند. هزینه یو پی اس‌های آفلاین بستگی به ابعاد، ظرفیت و برند تولیدکننده آن‌ها دارد. با توجه به نوسانات شدید قیمت دلار در بازار نمی توان قیمت مشخص و ثابتی را برای یو پی اس آفلاین مشخص کرد. برای اطلاع از قیمت روز یو پی اس آفلاین  می توان به کارشناسان آی تی آهورا از  طریق راه های ارتباطی موجود در سایت مراجعه کرد.

تفاوت یو پی اس آفلاین و آنلاین

منابع برق به صورت آنلاین و آفلاین موجود اند(در اصطلاح منظور از آنلاین و آفلاین یودن حالت آماده به کار وضعیت عمومی مبدل داخلی هست). یو پی اس آفلاین از  ساده ترین و ارزان ترین نوع یو پی اس ها می باشد و در زمان قطعی برق مستقیم از طریق یو پی اس برای دور زدن اینورتر به خروجی می دهد.

از عوامل موثر بر قیمت یو پی اس آفلاین ، فناوری ساده ترآن نسبت به ups های آنلاین و لاین اینتراکتیو می-باشد و این هزینه ی کم پرداختی برای یو پی اس آفلاین سبب می شود که خیلی زیادتر مورد استفاده قرار گیرد. مخصوصا در محیط هایی که فقط روشن ماندن سیستم  مهم است و  نیاز به محافظت خاصی نمی باشد.

از جمله تفاوت‌های کلیدی  و مهم میان  UPSهای آنلاین و آفلاین می توان به این موارد اشاره کرد که در  UPS آنلاین مدت زمان تأخیر بین سوئیچ صفر است. ( یعنی از زمان قطع شدن برق شهری تا فعال شدن آن صفر ثانیه طول می کشد) اما در  UPS آفلاین شاهد تأخیر زمانی  4 تا 8  میلی ثانیه هستیم، از این رو معمولا قیمت یو پی اس های آنلاین موجود در بازار نسبت به قیمت یوپی اس های آفلاین بیشتر هستند. 

یو پی اس های آفلاین نسبت به یو پی اس های آنلاین بهینه تر بوده و بیشتر برای مصارف خانگی بکار برده می شوند درصورتی که از یو پی اس های آنلاین برای  تجهیزات الکترونیک حساس  مورد استفاده قرار می گیرند.

...................................   سوالات متداول:   ...................................

آیا یو پی اس ٰآفلاین را به صورت حضوری هم می فروشید؟

خیر ما در شرکت آی تی اهورا تمامی محصولات خود را اعم از یو پی اس آفلاین و آنلاین را به صورت غیر حضوری و از طریق سایت خود می فروشیم. اما می توانید برای اطلاع بیشتر از این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید. آنها جوبگوی تمامی سوالات شما هستند.

کاربرد های یو پی اس آفلاین چیست؟

معمولا از یو پی اس های آفلاین برای رایانه های شخصی، ذوربین های مدار بسته، سیستم های حضور غیاب شرکت ها، دستگاه های خود پرداز، دزدگیر استفاده می شود.

همچنین بخوانید
اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس را دارید، باید بدانید که امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت های بالا، خرید یو پی اسی که در شرایط محیطی سخت به خوبی عمل کند، از هرچیزی مهمتر است.
یو پی اس یکی از مهمترین تجهیزات برقی است که برای نگهداری و استفاده از آن باید یکسری نکات مهم را بدانیم و رعایت کنیم تا دستگاه یو پی اس ما در بهترین شرایط کار کرده و عملکردی عالی برایمان به ارمغان آورد
یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه یک دستگاه ذخیره برق ۲۲۰ ولت است که برق اضطراری و مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی حساس و گران قیمت را فراهم می نماید. این دستگاه بسیار دقیق و هوشمندانه طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد اما در شرایط دشوار احتمال دارد دچار خطاهای داخلی شود. به همین خاطر با داشتن LED ها و آلارم های خاص به ما اطلاع رسانی می کند تا مشکل را برطرف کنیم.
یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین یو پی اس، مقایسه دستگاه های مختلف است. در این میان خرید اینترنتی ups، امکان بررسی کامل مشخصات فنی هر دستگاه و مقایسه موارد مختلف را فراهم کرده و به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌ کند.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha