معتبرترین نمایندگی یو پی اس آلجا

در دنیای اکنون که جهان رفته رفته به سمت صنعتی شدن و مدرنیته پیش می رود؛ صنعت الکترونیک و لوازم برقی و الکترونیکی روز به روز در حال توسعه و پیشروی می باشد. به گونه ای که اگر دقت کنیم متوجه می شویم از گذشته تا کنون در طول بازه پنجاه سال اخیر، زندگی های ما تا چه حد تغییر کرده و به لوازم الکترونیکی وابسته شده است. از طرفی با روند رو به رشد صنایع و تولیدات الکترونیکی لوازم جانبی و قطعات پر مصرف آن نیز با تقاضای بیش تری مواجه می شود و در نتیجه عرضه آن نیز به مراتب باید افزایش یابد. در پایین نمایندگی یو پی اس آلجا در ایران را معرفی کرده ایم. بنابراین برای خرید و اطلاع از رنج قیمت دستگاه یو پی اس بهتر است از نمایندگی های معتبر خرید خود را انجام دهید.

بخشی از این قطعات بسیار تخصصی بوده و به سختی می توان آن را در دسته مصرف عموم قرار داد. به همین دلیل به نمایندگی یو پی اس آلجا نیاز دارید که قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید. شرکت آی تی اهورا عرضه کننده یو پی اس های آلجا (ALJA) در ایران می باشد. شما می توانید هرمدل یو پی اسی که از برند آلجا می خواهید را از طریق وبسایت ما سفارش دهید.

شاید یکی از بهترین نمایندگی یو پی اس آلجا در ایران نمایندگی آی تی اهورا است.

یو پی اس چیست؟

UPS  که به اختصار از عبارت Uninterruptible Power Supply گرفته شده است؛ به طور تحت اللفظی به معنای منبع تغذیه بدون وقفه می باشد. کاربرد این منبع تغذیه الکترونیکی به طور کلی تامین کردن توان مورد نیاز برای بار مصرفی آن هم به صورت Uninterruptible یعنی بدون توقف و بدون وقفه می باشد.

اگر بخواهیم کارکرد یو پی اس را به شکل دیگری بیان کنیم؛ می توان گفت که یو پی اس در واقع از انرژی ذخیره شده در باتری استفاده می کند تا به صورت بی وقفه برق مورد نیاز وسایل مصرفی را تامین نماید. این سیستم در محلی بین ورودی برق شهری و دستگاه الکترونیکی قرار می گیرد و دو وظیفه بر عهده دارد. یو پی اس شامل تنظیم و تثبیت برق و جلوگیری از نفوذ اختلال و نویز به تجهیزاتی بوده که حساسیت بالایی دارند که آن هم به دلیل داشتن فیلتر های الکترونیکی می باشد.

یکی از مهم ترین کاربرد های یو پی اس، زمانی مشخص می شود دچار قطعی برق می شوید. در این زمان  دستگاه بی وقفه وارد مدار شده و جریان برق را فراهم می کند. در این حالت به خاموش کردن دستگاه و حتی ریست نیازی ندارید. یو پی اس به طور کامل از تجهیزات و وسایل الکتریکی که در برابر نوسانات برق، رعد و برق و ولتاژ های بالا حساس هستند؛ محافظت می کند.

این عمل نه تنها باعث می شود تا در روند آنلاین بودن سیستم های مهم و حیاتی اخلالی پیش نیاید. بلکه با ثابت نگه داشتن جریان برق باعث می شود تا به دستگاه آسیبی وارد نشود و از تعمیرات و از کار افتادگی آن ها جلوگیری می کند. به طور کلی استفاده از یک انرژی پشتیبان که از اخلال در روند تجهیزات حساس جلوگیری می کند؛ همیشه سودمند است.

اما انواع یو پی اس کدامند؟

در نمایندگی یو پی اس آلجا و هر برند دیگری، این قطعات مدل های متفاوتی دارند. هر چقدر Inverter دستگاه قوی تر باشد؛ قدرت یو پی اس بیش تر می شود. تفاوت ها هم از همین تفاوت قدرت در باتری و مدار شکل می گیرد. یکی از این مدل های دستگاه، انواع یو پی اس هایی است که به مدار آنلاین معروف هستند. این قطعه ها کاربرد زیادی دارند و به علت میزان حفاظت خوبی که ایجاد می کنند؛ پر طرفدار می باشند. در نهایت باید بگوییم که بهترین مدل های یو پی اس آلجا را در مقاله ی مربوط به آن می توانید مطالعه نمایید.

معرفی برند آلجا

حال باید بدانیم بهترین دستگاه یو پی اس موجود در بازار ایران کدام است؟ سپس برای خرید اینترنتی یو پی اس آلجا اقدام نمایید. از اقدامات اصلی قبل از خرید ابزار های الکترونیکی این است که بدانید به چه چیزی نیاز دارید. زیرا اگر قطعه ای با بهترین کیفیت را خریداری کنید اما ندانید باید چه استفاده ای از آن بکنید؛ در آن صورت فایده ای نخواهد داشت. قدم دیگر خرید از نمایندگی های مجاز و مجهز است که پاسخگوی تمامی نیاز های شما در تامین قطعات و ابزار های الکترونیکی باشد. محلی که از قابلیت فنی و صحت کیفیت محصول اطمینان داشته باشید و بعد از خرید با دریافت کاتالوگ یا مشاوره فنی، با راهنمایی کامل اقدام به استفاده از تجهیزات نمایید.

قبل از خرید به این نکته توجه کنید که توان مصرفی دستگاه هایی که قرار است به یو پی اس وصل کنید را چک نمایید. اگر توان مصرفی دستگاه ها را نمی دانید؛ روی دستگاه را بررسی کنید. غالبا عدد توان مصرفی با وات روی آن نوشته شده است. اگر چند دستگاه متصل دارید؛ باید توان ها را با یکدیگر جمع نمایید. نمایندگی یو پی اس آلجا یو پی اس های نوع سه فاز را در دو مدل مختلف سه فاز ، تک فاز و سه فاز ، سه فاز با قابلیت تولید در توان های بالا تر و همچنین هم سو با نیاز مشتری را فراهم می کند.

چرا برند آلجا

شرکت آلجا با ارائه یو پی اس هایی با کارایی مطلوب و گستره بزرگ تنوع، تفاوت چشمگیری با سایر تامین کنندگان تجهیزات الکترونیکی ایجاد کرده است. نمایندگی یو پی اس آلجا طیف های متفاوتی محصولات را از نظر کاربرد، سلیقه و قیمت برای مشتریان خود فراهم کرده است و هر فردی می تواند با بررسی دقیق مشخصات فنی و  سایر موارد دیگر، انتخاب مناسب خود را داشته باشد.

یو پی اس های آلجا دارای امکانات و قابلیت هایی می باشد که در این جا به تعدادی از مهم ترین های آن اشاره می کنیم. یکی از قابلیت هایی که به عهده ی کاربر گذاشته این است که می توان با استفاده از گزینه ها، پارامتر ها را با توجه به نوع مصرفی خود تغییر داد. اگر برای شما مقدور نیست؛ می توانید از متخصصان در نمایندگی یو پی اس آلجا بخواهید تا مناسب ترین درجه را برای شما تنظیم کند. لیکن خودتان نیز می توانید این کار را انجام دهید.

دستگاه مصرفی شما توان مصرفی بالایی دارد؟ مشکلی نیست زیرا یو پی اس های آلجا با قابلیت استفاده از باتری اضافه می توانند تجهیزاتی با توان های بالا را نیز ساپورت کنند. اما این باتری اضافه ممکن است فضای زیادی را از شما بگیرد یا جلوه زیبایی نداشته باشد. بنابراین اگر توان مصرفی  شما بالا نیست؛ پیشنهاد می شود که از باتری های داخلی استفاده نمایید.

از دیگر مشخصات فنی دستگاه های یو پی اس آلجا مقدار زمانی است که برق اضطراری می تواند از آن پشتیبانی کند. بهتر است قبل از خرید، بسته به نیاز و شرایط خود بررسی های لازم را انجام داده و بعد از آن نسبت به خرید یک منبع تغذیه بدون وقفه اقدام کنید.

نمایندگی آلجا در تهران

شرکت پیشرو پردازان اهورا که در سال 1390 تاسیس شده است با حدود بیش از ده سال سابقه برای سهولت در امر خرید و سفارش لوازم و تجهیزات الکترونیکی اقدام به آماده سازی بستر آنلاین کرده است که با نام آی تی اهورا معرفی می شود.

هدف اصلی این شرکت به عنوان معتبر ترین نمایندگی دستگاه یو پی اس علاوه بر بالا بردن میزان رضایتمندی مشتریان و تامین تجهیزات مورد نیاز، ارائه مشاوره های تخصصی و راهنمایی به مشتریان می باشد. سعی بر آن است تا ارائه این خدمات و راهنمایی ها به صورت درست و تخصصی و در اولین و سریع ترین زمان انجام شود.

محصولاتی که در آی تی اهورا (اصلی ترین نمایندگی یو پی اس آلجا) ارائه می شود شامل دستگاه های یو پی اس تک فاز و سه فاز، تجهیزات مخابراتی و انواع کاملی از دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصاویر که به همراه سایر وسایل و ابزار های جانبی است؛ می باشد.

لیست نمایندگی های آلجا

محصولات آلجا در نمایندگی های مختلفی به فروش می رسند که یکی از مهم ترین آن‌ ها، نمایندگی یو پی اس آلجا؛ آی تی اهورا است. یک بستر اینترنتی برای سهولت در خرید، دریافت راهنمایی و مشاوره پس از خرید که تهیه تجهیزات را برای شما آسان می کند.

فرسان یو پی اس از دیگر نمایندگی های آلجا می باشد که علاوه بر فروش یو پی اس می توانید از خدمات پس از فروش متخصصان آن نیز بهره ببرید. یکی دیگر از نمایندگی های رسمی شرکت آلجا و متعلقات آن تسلا یو پی اس می باشد که می توانید به آن مراجعه کرده و بعد از اطلاع از مشخصات فنی و قیمت ها اقدام به سفارش و خرید نمایید.
 

همچنین بخوانید
اگر قصد خرید دستگاه یو پی اس را دارید، باید بدانید که امروزه با توجه به شرایط آب و هوایی و قیمت های بالا، خرید یو پی اسی که در شرایط محیطی سخت به خوبی عمل کند، از هرچیزی مهمتر است.
یو پی اس یکی از مهمترین تجهیزات برقی است که برای نگهداری و استفاده از آن باید یکسری نکات مهم را بدانیم و رعایت کنیم تا دستگاه یو پی اس ما در بهترین شرایط کار کرده و عملکردی عالی برایمان به ارمغان آورد
یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه یک دستگاه ذخیره برق ۲۲۰ ولت است که برق اضطراری و مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی حساس و گران قیمت را فراهم می نماید. این دستگاه بسیار دقیق و هوشمندانه طراحی شده و عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد اما در شرایط دشوار احتمال دارد دچار خطاهای داخلی شود. به همین خاطر با داشتن LED ها و آلارم های خاص به ما اطلاع رسانی می کند تا مشکل را برطرف کنیم.
یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب بهترین یو پی اس، مقایسه دستگاه های مختلف است. در این میان خرید اینترنتی ups، امکان بررسی کامل مشخصات فنی هر دستگاه و مقایسه موارد مختلف را فراهم کرده و به انتخاب بهتر شما کمک زیادی می‌ کند.
ثبت دیدگاه
دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید
ثبت امتیاز :
captcha